Zboží k porovnání
Zpět | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat |
Cena |
3950 Kč
|
1099 Kč
1429 Kč-23%
|
453 Kč
|
2 Kč
|
89 Kč
|
699 Kč
|
459 Kč
|
390 Kč
|
4 Kč
|
5990 Kč
|
1190 Kč
3990 Kč-70%
|
899 Kč
|
295 Kč
|
295 Kč
|
169 Kč
|
249 Kč
|
381 Kč
|
279 Kč
|
279 Kč
|
79 Kč
|
12499 Kč
13990 Kč-11%
|
9499 Kč
|
4 Kč
|
179 Kč
|
1790 Kč
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | ODI | 34R | Mitas | Uno | Remerx | Uno | SR Suntour | ||||||||||||||||||
Model | Ruffian MX | AURON35 | Z2 | ||||||||||||||||||||||
Barva | černá | zelená | černá | černá | černá | černá | |||||||||||||||||||
Materiál | Guma | Alu 6061-T6 | AL | AL | |||||||||||||||||||||
Délka | 130 mm | 400 mm | |||||||||||||||||||||||
Vnější průměr | 30 mm | ||||||||||||||||||||||||
Průměr řidítek | 22,2 mm | ||||||||||||||||||||||||
Lock-On objímky | Ano | ||||||||||||||||||||||||
Koncovky řidítek | Ano | ||||||||||||||||||||||||
Hmotnost | 110 g | 425 g | 760 g | 175 g | 572 g | 335 g | 1900 g | ||||||||||||||||||
Poznámka | MADE IN USA. Délka a hmotnost je včetně objímek. | Na tento náboj lze použít závitový <a href="http://bmxstore.cz/detail/34473/guard-zadniho-naboje-bmx-34r-roto-cerny.html "><u><b>34R ROTO GUARD</u></b></a> | Pro kotoučové brzdy | Pro rámovou baterii | |||||||||||||||||||||
Osa | 14 mm tepelně zpracovaná CrMo, dutá, 8 imbus klíč | QLC - Ti | |||||||||||||||||||||||
Driver | 9 zubů, 100% CrMo, 3x praporek, hlasitý chod, polymer pouzdro | ||||||||||||||||||||||||
Ložiska | 2x zapouzdřené ložisko, JAPAN | ||||||||||||||||||||||||
Počet děr | 36 | 32 | |||||||||||||||||||||||
Typ | RHD | drát | AHEAD | ||||||||||||||||||||||
Rozteč vidlice | 110 mm | ||||||||||||||||||||||||
Průměr přírub | 54 mm | ||||||||||||||||||||||||
Uchycení | male | ||||||||||||||||||||||||
Matice | Al 7075-T6, 17 mm, CNC | ||||||||||||||||||||||||
Alternativní rozměr | 50-507 | ||||||||||||||||||||||||
Rozměr | 24 x 1,90 | 28/29" | |||||||||||||||||||||||
Nosnost | 107 | ||||||||||||||||||||||||
Huštění | 450 kPa | ||||||||||||||||||||||||
A - průměr sloupku | 28,6 mm | ||||||||||||||||||||||||
B - průměr řidítek | 31,8 mm | ||||||||||||||||||||||||
C - délka krku | 60 mm | ||||||||||||||||||||||||
E - úhel | 7° | ||||||||||||||||||||||||
Použití | MTB/trek | Trail, e-bike | Trail, e-bike | ||||||||||||||||||||||
Šířka ráfku | 24 mm | ||||||||||||||||||||||||
Vnitřní šířka | 19 mm | ||||||||||||||||||||||||
Výška | 20 mm | ||||||||||||||||||||||||
Nýt | NE | ||||||||||||||||||||||||
Spoj | Dvojitě fixovaný spoj | ||||||||||||||||||||||||
Ventilek | AV | ||||||||||||||||||||||||
Průměr sedlovky | 25,4 mm | ||||||||||||||||||||||||
Zámek | ANO, offset, 1 šroub | ||||||||||||||||||||||||
Modelový rok | 2021 | 2022 | |||||||||||||||||||||||
Zdvih | 160 mm | 140 mm | |||||||||||||||||||||||
Velikost kol | 27,5" | 29" | |||||||||||||||||||||||
Boost osa | ANO | ANO | |||||||||||||||||||||||
Průměr osy | 15 x 110 mm | 15x 110 mm | |||||||||||||||||||||||
Průměr vnitřních nohou vidlice | 35 mm | 34 mm | |||||||||||||||||||||||
Uchycení brzdy | Postmount disc | Postmount disc | |||||||||||||||||||||||
Maximální průměr kotouče | 203 mm | 203 mm | |||||||||||||||||||||||
Nastavení pružení | tlak vzduchu | tlak vzduchu | |||||||||||||||||||||||
Tlumení | RC2 | ||||||||||||||||||||||||
Nastavení komprese | ANO - (low & high speed) | ANO | |||||||||||||||||||||||
Nastavení odskoku | ANO | ANO | |||||||||||||||||||||||
Uzamykání vidlice | NE | z korunky | |||||||||||||||||||||||
Vnější nohy | MG | ||||||||||||||||||||||||
Typ sloupku | AHEAD tapered | AHEAD tapered | |||||||||||||||||||||||
Délka sloupku | 272 mm | ||||||||||||||||||||||||
Motor | Basic | ||||||||||||||||||||||||
počet konektorů | 4 | ||||||||||||||||||||||||
Napětí | 36V | ||||||||||||||||||||||||
Maximální proud | 14A | ||||||||||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |