Zboží k porovnání

Zpět odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat
Cena
12500 Kč
319 Kč
395 Kč-19%
249 Kč
539 Kč
1079 Kč
599 Kč
390 Kč
8 Kč
55 Kč
99 Kč
118 Kč
11990 Kč
15990 Kč-25%
699 Kč
699 Kč
429 Kč
114 Kč
195 Kč-42%
1999 Kč
532 Kč
378 Kč
295 Kč
159 Kč
433 Kč
240 Kč
215 Kč
239 Kč
7 Kč
220 Kč
879 Kč
984 Kč-11%
999 Kč
699 Kč
999 Kč-30%
1990 Kč
2339 Kč-15%
1990 Kč
2339 Kč-15%
2190 Kč
2190 Kč
2990 Kč-27%
139 Kč
899 Kč
361 Kč
381 Kč
389 Kč
489 Kč
250 Kč
250 Kč
1339 Kč
2350 Kč
5490 Kč-57%
8999 Kč
65 Kč
766 Kč
649 Kč
Výrobce Simpla Suntour Shimano Reverse Shimano Mitas ODI ODI Shimano 34R MARWI Mitas Mitas Mitas Mitas microSHIFT Prowheel Remerx Remerx Remerx Remerx SR Suntour
Materiál Plast plast Guma Guma Alu FE AL 26 AL AL AL
Barva černá černá stříbrná modrá stříbrná černá graphite černá černá černá černá černá černá černá černá černá černá černá černá černá stříbrná
Určení 24"-28" vidlice Suntour Axon34 Boost, Raidon34 Boost, XCR34 Boost
Systém uchycení Přední chyt do koruny vidlice, zadní na sedlovku Nohy a korunka vidlice
Hmotnost 368 g 110 g 110 g 317 g 1,8 g / pár 600 g 635 g 560 g 1110 g 370 g 375 g 500 g 530 g 604 g 680 g 2102 g
Balení výrobku Přední blatník, spojovací šroubky kotouč kotouč kotouč Baleno v krabičce Přehazovačka
Průměr kotouče 160 mm 180 mm 180 mm
Uchycení kotouče 6 šroubů 6 šroubů 6 šroubů
Alternativní rozměr 622-18/23 2 1/4 - 19 50-559 25-622 40-622
Ventilek FV 47 mm AV AV AV FV
Model X-Treme X-Treme AION35
Délka 130 mm 130 mm
Vnější průměr 31 mm 31 mm
Průměr řidítek 22,2 mm 22,2 mm
Lock-On objímky Ano Ano
Koncovky řidítek Ano Ano
Poznámka MADE IN USA. Délka a hmotnost je včetně objímek. MADE IN USA. Délka a hmotnost je včetně objímek. 1x CNC snížená plocha pro lepší dosednutí k twisteru. Laser logo. gyro.html"><u><b>TWISTERU</u></b></a> nebo ramena <a href="http://bmxstore.cz/list/8/brzdy.html"><u><b>BRZDY</u></b></a> CB-356 Použítí kára a Moped. Max rozsah 37z, alternativa za Shimano Altus a Tourney Offset 3 mm Certifikace: EN 1078, CPSC Certifikace: EN 1078, CE, CPSC Soustružené brzdové plochy Pro kotoučové brzdy Pro kotoučové brzdy Soustružené brzdové plochy pro V- brzdy pro V- brzdy
Počet pastorků 8
Rozsah pastorků 12 - 32 z.
Velikosti pastorků 12-14-16-18-21-24-28-32
Kompatibilita Shimano/SRAM 1 x 12
Uchycení dva červíky M4 proti sobě Direct mount
Vnitřní průměr ložiska 17 mm
Vnější průměr ložiska 30 mm
Výška ložiska 7 mm
Utěsnění LLB
Materiál kuliček keramika
Rozměr 23 x 2,25 26 x 2,00 700 x 25 700 x 38 27,5" 28/29" 28/29"
Typ drát drát drát drát Narrow wide 24" 28" / 29"
Huštění 50-65 PSI 60 PSI
Počet rychlostí 7
Ramínko SGS
Pružina Top Normal
Počty zubů 34
Velikost S/M (54-56 cm) S/M (54-56 cm)
Počet ventilačních otvorů 15 20
Upínací systém Dial Fit System Dial Fit System
Technologie In - Mould In - Mould systém
Použití MTB/trek MTB/trek MTB Road Trail, e-bike
Počet děr 32 36 36 32
Šířka ráfku 24 mm 24 mm 28 mm 20 mm
Vnitřní šířka 19 mm 19 mm 22 mm 14 mm
Výška 20 mm 19 mm 20 mm 30 mm
Nýt NE NE jednonýt NE
Spoj Dvojitě fixovaný spoj Dvojitě fixovaný spoj Dvojitě fixovaný spoj Dvojitě fixovaný spoj
Modelový rok 2021
Zdvih 140 mm
Velikost kol 29"
Boost osa ANO
Průměr osy 15 x 110 mm
Osa QLC
Průměr vnitřních nohou vidlice 35 mm
Uchycení brzdy Postmount disc
Maximální průměr kotouče 203 mm
Nastavení pružení tlak vzduchu
Tlumení olejová patrona
Nastavení komprese ANO
Nastavení odskoku ANO
Uzamykání vidlice NE
Vnější nohy MG
Typ sloupku AHEAD tapered
Délka sloupku 272 mm
Ráfek Dragon L-719 507x19, broušené boky Dragon L-719 622x19, broušené boky
Dráty 2 mm černé nerez 2 mm pozink
Náboj zadní Al, 36 děr, rychloupínací, šroubovací vícekolečko Al, 36 děr, rychloupínací, šroubovací vícekolečko
Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit