Zboží k porovnání

odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat
Cena
734 Kč
349 Kč
1319 Kč
6 Kč
9 Kč
9 Kč
8 Kč
350 Kč
99 Kč
89 Kč
599 Kč
199 Kč
390 Kč
99 Kč
179 Kč-45%
910 Kč
29 Kč
30 Kč
89 Kč
239 Kč
119 Kč
399 Kč
999 Kč
899 Kč
379 Kč
295 Kč
378 Kč
2159 Kč
859 Kč
163 Kč
129 Kč
26 Kč
999 Kč
18 Kč
20 Kč
580 Kč
4990 Kč
5000 Kč-0%
876 Kč
18 Kč
319 Kč
7 Kč
Výrobce IBERA Shimano QT FSA Neco R+B R+B Arsenal Arsenal Reverse Reverse VP Mitas Čz
Barva černá černá černá černá Záchranáři růžová černá černá SandMetallic černá stříbrná černá
Připevnění Suchými zipy
Hmotnost 165 g 208 g 190 g 72 g 70 g 580 g 695 g 46 g 406 g / pár 315 g 529 g
Průměr kotouče 160 mm
Uchycení kotouče 6 šroubů
Balení výrobku kotouč Baleno v krabičce Náhradní náhubek Krabička
Alternativní rozměr 584-50/57 37-288
Rozměr 27,5 x 1,9-2,1 14 x 1 3/8 1/2" x 3/16"
Ventilek FV 40 mm
Označení Integrované Semi-integrované
Velikost 1 1/8" 1 1/8"
Horní ložisko oboustranně zapouzdřené kuličkové cartrige
Spodní ložisko oboustranně zapouzdřené kuličkové cartrige
Vnější průměr 44 mm
Materiál Al Al
Počet dílů 5 dílů + ježek s víčkem 5 dílů + ježek s víčkem
Objem 0,5 L 0,5 L
Poznámka červené víčko fialové víčko L+P pedál, kufry pro V-brzdy na stará kola-široký řetěz
Vnitřní průměr hrdla 60
Materiál Al Al AL
Průměr 34,9 mm
Upínání Rychloupínák
Závit 9/16" 9/16"
Osa CrMo Fe
Ložiska zapouzdřená ložiska / kluzná ložiska kuličkové
Rozměr klece 103x63 mm
Montáž klipsen ano
Typ drát 28" / 29"
Nosnost 38
Huštění 320 kPa
Ráfek Dragon L-719 622x19, broušené boky
Dráty 2 mm pozink
Náboj zadní Al, 36 děr, na matice, šroubovací vícekolečko
Počet článků 120
Počet převodů 1 Torpédo
Spojení řetězu(součást balení) Rychlospojka
Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit