Zboží k porovnání
Zpět | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat |
Cena |
269 Kč
|
169 Kč
215 Kč-21%
|
1690 Kč
|
409 Kč
|
779 Kč
|
76 Kč
|
59990 Kč
64990 Kč-8%
|
249 Kč
|
795 Kč
|
49 Kč
|
699 Kč
|
640 Kč
1490 Kč-57%
|
499 Kč
|
29 Kč
|
29 Kč
|
325 Kč
690 Kč-53%
|
5399 Kč
6390 Kč-16%
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | Simpla | Arsenal | Hartex | Levit | ODI | Arsenal | 34R | 34R | SR Suntour | ||||||||
Materiál | Plast | Butyl | ocel | Alu 6061-T6 | Alu 6061 T6 | ||||||||||||
Barva | černá | černá | černá | fialová | černá | ||||||||||||
Určení | 24"-28" | ||||||||||||||||
Systém uchycení | Přední blatník pomocí kování na vidlici, zadní na sedlovku | ||||||||||||||||
Připevnění | Suchým zipem | ||||||||||||||||
Hmotnost | 235 g | 170 g | 82 g | 810 g | 200 g | 60 g | 2040 g | ||||||||||
Alternativní rozměr | 507-47/57 | ||||||||||||||||
Rozměr | 24 x 1,75-2,25 | ||||||||||||||||
Ventilek | AV40 | ||||||||||||||||
Balení výrobku | Baleno v krabičce | ||||||||||||||||
Velikost kol | 29" | 28" | |||||||||||||||
Velikost rámu | 17" | ||||||||||||||||
Počet převodů | 1x10 | ||||||||||||||||
Motor | Bafang M510 | ||||||||||||||||
Baterie | SP2.1 17,5Ah | ||||||||||||||||
Nabíječka | Levit 4A | ||||||||||||||||
Displej | C190 | ||||||||||||||||
Rám | Alloy 6061 | ||||||||||||||||
Vidlice | Manitou Machete Comp (120 mm, vzduchová se zamykáním z korunky) | ||||||||||||||||
Převodník | Spec NW (170 mm, 38 z.) | ||||||||||||||||
Přehazovačka | Shimano Deore M4120 | ||||||||||||||||
Řazení | Shimano Deore M4100 | ||||||||||||||||
Kazeta / volnokolečko | Shimano Deore M4100 (11 - 42 z.) | ||||||||||||||||
Řetěz | KMC X10-73 | ||||||||||||||||
Brzda | Shimano Deore M4100 (180 mm kotouč) | ||||||||||||||||
Náboj přední | Shimano MT410 Boost | ||||||||||||||||
Náboj zadní | Shimano MT400 Boost | ||||||||||||||||
Ráfek | Remerx E-Rocky Disc (622 x 22 mm) | ||||||||||||||||
Pláště | CST Caballero 57-622 | ||||||||||||||||
Pedály | Alloy | ||||||||||||||||
Gripy | Velo Ergo Lock-on | ||||||||||||||||
Řidítka | Spec Phase 31,8 x 720 mm (17"), 740 mm (19", 21", 23") | ||||||||||||||||
Představec | Spec Phase 60 mm (17"), 80 mm (19", 21", 23") | ||||||||||||||||
Hlavové složení | Spec (semi-integrované, prům. ložiska) | ||||||||||||||||
Sedlovka | Spec Phase 30,9 x 400 mm | ||||||||||||||||
Sedlo | Selle Royal Vivo Sport | ||||||||||||||||
Model | "O" | NRX E | |||||||||||||||
Délka | 145 mm | ||||||||||||||||
Vnější průměr | 30 mm | ||||||||||||||||
Průměr řidítek | 22,2 mm | ||||||||||||||||
Lock-On objímky | Ne | ||||||||||||||||
Koncovky řidítek | Ano | ||||||||||||||||
Poznámka | MADE IN USA | Hliníkový kroužek se 3 jistícími šroubky umožňující regulaci rotace klik, součástí balení jsou 2 vymezovací podložky | |||||||||||||||
Osa | 3/8" tepelně zpracovaná CrMo, dutá, 5 imbus klíč | QR | |||||||||||||||
Ložiska | 2x zapouzdřené ložisko, JAPAN | nalisovaná plastová kluzná ložiska z materiálu IGUS | |||||||||||||||
Počet děr | 36 | ||||||||||||||||
Rozteč vidlice | 100 mm | ||||||||||||||||
Průměr přírub | 47 mm | ||||||||||||||||
Uchycení | male | ||||||||||||||||
Matice | Al 7075-T6, 17 mm , CNC | ||||||||||||||||
Typ | SPA | ||||||||||||||||
Průměr osy | 22 mm | 9 mm | |||||||||||||||
Použití | city, treking, cross, e-bike | ||||||||||||||||
Zdvih | 75 mm | ||||||||||||||||
Boost osa | NE | ||||||||||||||||
Průměr vnitřních nohou vidlice | 30 mm | ||||||||||||||||
Uchycení brzdy | Postmount disc | ||||||||||||||||
Maximální průměr kotouče | 180 mm | ||||||||||||||||
Nastavení pružení | tlak vzduchu | ||||||||||||||||
Tlumení | olejová patrona | ||||||||||||||||
Nastavení komprese | NE | ||||||||||||||||
Nastavení odskoku | ANO | ||||||||||||||||
Uzamykání vidlice | z řidítek | ||||||||||||||||
Vnější nohy | MG | ||||||||||||||||
Typ sloupku | AHEAD | ||||||||||||||||
Délka sloupku | 255 mm | ||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |