Zboží k porovnání

Zpět odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat odebrat
Cena
18990 Kč
18990 Kč
1498 Kč
1319 Kč
69 Kč
179 Kč
390 Kč
990 Kč
795 Kč
600 Kč
12 Kč
12 Kč
199 Kč
180 Kč
249 Kč
149 Kč
290 Kč-49%
26400 Kč
28500 Kč
99 Kč
199 Kč-50%
1369 Kč
186 Kč
350 Kč
139 Kč
169 Kč
149 Kč
175 Kč
499 Kč
269 Kč
199 Kč
490 Kč-59%
1290 Kč
1689 Kč-24%
89 Kč
2350 Kč
5490 Kč-57%
259 Kč
490 Kč-47%
888 Kč
379 Kč
339 Kč
477 Kč
690 Kč-31%
2990 Kč
5000 Kč
1 Kč
3 Kč
Výrobce Apache IBERA Shimano DSI Arsenal Mitas Hartex DSI Michelin Reverse Demolition Shimano 34R
Napětí 36V 36V
Kapacita 17,5Ah 17,5Ah
Kapacita II 630Wh 630Wh
Hmotnost 3 kg 3,23 kg 846 g 208 g 220 g 880 g 295 g 635 g 710 g 990 g 15 g 180 g 360 g
Poznámka Li-Ion Li-Ion slim fit Brzdová páka pro V-Brake. půlčlánkový řetěz, duté nýty, šroubovací nýt součástí balení 
Objem 27 L
Rozměr 320x150x300 (jedna komora) 700 x 28/40C 12 1/2 x 1,75 x2 1/4 20 x 1,75 24 x 1,75 29 x 2,10
Barva černá černá černá stříbrná černá černá černá černá oranžová navy heather černá / šedá bílá
Materiál voděodolný Nylon 600D ocel Al 100% bavlna
Připevnění Pomocí vsunutí pod skřipec nosiče a zajištění pásky se suchými zipy
Kompatibilita IB-RA3, IB-RA4, IB-RA5 Shimano
Průměr kotouče 160 mm
Uchycení kotouče 6 šroubů
Balení výrobku kotouč OEM Pravá řadící / brzdová páka včetně lanka řazení
Alternativní rozměr 622/630-40/48 47-203 406-47 47-507 54-622
Ventilek DV 40 mm
Množství v balení/kartonu 50/1
Typ Zadní drát drát drát drát
Ložiska Konusová
Počet děr 36
Typ osy RU osa 9mm
Nosnost 36
Huštění 250 kPa 40 PSI
Hustota kordu 30TPI
Podložka 2x 5mm, 2x 10mm
Strana P
Počet rychlostí 9
Systém Rapid Fire
Šířka Objímka 15,5 mm
Ukazatel zařazeného převodu Ano
Brzdová páčka Ano
Počet článků 110
Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit Koupit