Zboží k porovnání
Zpět | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat |
Cena |
1139 Kč
|
839 Kč
|
319 Kč
|
4390 Kč
5490 Kč-20%
|
1999 Kč
2209 Kč-10%
|
390 Kč
|
179 Kč
290 Kč-38%
|
125 Kč
|
30 Kč
|
1890 Kč
|
450 Kč
|
10 Kč
|
59 Kč
119 Kč-50%
|
59 Kč
119 Kč-50%
|
1590 Kč
|
539 Kč
|
175 Kč
|
225 Kč
|
229 Kč
|
1349 Kč
|
879 Kč
984 Kč-11%
|
1609 Kč
2290 Kč-30%
|
329 Kč
|
1150 Kč
|
7799 Kč
|
5799 Kč
6075 Kč-5%
|
5599 Kč
|
4999 Kč
5490 Kč-9%
|
1599 Kč
|
290 Kč
1337 Kč-78%
|
1990 Kč
|
1425 Kč
|
2 Kč
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | SKS | Arsenal | Arsenal | Schwalbe | CULT | Velo | Shimano | DSI | Zleen.online | Reverse | Uno | Fox | SR Suntour | SR Suntour | SR Suntour | Synchroshift | |||||||||||||||||
Materiál | plast | Pěna | AL | ||||||||||||||||||||||||||||||
Barva | černá | žlutá | černá | černá | černá | černá | černá matná | černá | černá | černá / červená | |||||||||||||||||||||||
Určení | 28" | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Šířka blatníku | 42 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Délka blatníku | Přední 500+210 mm / Zadní 950 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Systém uchycení | Jednoduchá montáž. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Balení výrobku | Přední + zadní blatník, systém uchycení | Baleno v krabičce | Pravá řadící rukojeť, lanka, bowdeny, levý grip, náhradní pružina | ||||||||||||||||||||||||||||||
Hmotnost | 408 g | 200 g | 95 g | 25 g | 792 g | 710 g | 99 g | 335 g | 1950 g | 376 g | |||||||||||||||||||||||
Poznámka | ESC Vario Safety Systém vzhled, přední blatník tvořen dvěma kusy, zadní blatník má vysouvací nástavec. | Ergonomický tvar | Flip Flop System | Montážní oka 22,2/8mm | Montážní oka 22,2/8mm | Montážní oka 22,2/8mm | pro kotoučové brzdy | Ovládá měnič a přesmykač jednou rukojetí. Řadí krátkým pootočením rukojeti po směru nebo proti směru hodinových ručiček s vracením rukojeti do středové výchozí polohy / tzv.ráčnování /. Optická indikace zařazeného stupně 1 - 12. Regulace tuhosti řazení. Hmotnost včetně lanek a levého gripu. | Pro rámovou baterii | Pro nosičovou baterii | |||||||||||||||||||||||
Rozměr | 27,5 x 1,90 - 2,60 | 24 x 1,75 | 24 x 1,95 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ventilek | FV 55 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Model | AK | Float DPX2 Performance EVOL | Edge | Edge | NCX | ||||||||||||||||||||||||||||
Délka | 160 mm | 130 mm | 400 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vnější průměr | 30 mm | 34 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr řidítek | 22,2 mm | 22,2 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Lock-On objímky | Ne | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||||
Koncovky řidítek | Ano | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||||
Typ | jednopřevodník | drát | drát | 27,5" | |||||||||||||||||||||||||||||
Označení | FC-M6100-1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Počty zubů | 32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Velký převodník | 32 z. NW | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompatibilita | 12 speed | Shimano | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kliky | Al 175 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Osa | Integrovaná | QR | |||||||||||||||||||||||||||||||
Doporučená délka osy | 68/73mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ložiska | BSA | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Řetězová linka | 52 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Závit | 9/16" | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Obsah balení | L+P klika, ložiska | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Alternativní rozměr | 47-507 | 50-507 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Huštění | 40 PSI | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr sedlovky | 29,8 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zámek | ANO, offset, 1 šroub | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozteč | 216 mm | 190 mm | 225 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zdvih | 63 mm | 51 mm | 70 mm | 63 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Nastavení komprese | Open, Medium, Firm | Open, Firm | ANO | NE | |||||||||||||||||||||||||||||
Nastavení odskoku | ANO | ANO | ANO | NE | |||||||||||||||||||||||||||||
Tlumení | olej + nitrogen | olej + nitrogen | olej + nitrogen | olejová patrona | |||||||||||||||||||||||||||||
Nastavení pružení | tlak vzduchu | tlak vzduchu | tlak vzduchu | tlak vzduchu | |||||||||||||||||||||||||||||
Použití | Trail, All mountain | XC, Trail, All mountain | XC, Trail, All mountain | city, treking, cross | |||||||||||||||||||||||||||||
Velikost kol | 28" | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Boost osa | NE | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr osy | 9 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr vnitřních nohou vidlice | 30 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Uchycení brzdy | V-brake + Postmount disc | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maximální průměr kotouče | 180 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Uzamykání vidlice | z řidítek | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vnější nohy | MG | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Typ sloupku | AHEAD | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Délka sloupku | 255 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ráfek | Remerx WER523 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dráty | 2 mm černé nerez | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Náboj přední | Formula DC-711 boost (15 x 110 mm) 6 děr | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Strana | L + P | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Počet rychlostí | 3x8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Systém | Otočné - index | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Šířka | Grip 175 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ukazatel zařazeného převodu | Ano | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Brzdová páčka | Ne | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Motor | Silent | Basic | |||||||||||||||||||||||||||||||
počet konektorů | 3 | 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Napětí | 36V | 36V | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maximální proud | 14A | 14A | |||||||||||||||||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |