Zboží k porovnání
Zpět | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat |
Cena |
3 Kč
|
44990 Kč
63990 Kč-30%
|
9 Kč
10 Kč-10%
|
1199 Kč
1819 Kč-34%
|
289 Kč
|
7100 Kč
|
579 Kč
|
55 Kč
|
49 Kč
|
299 Kč
|
169 Kč
|
375 Kč
|
2190 Kč
2490 Kč-12%
|
339 Kč
|
409 Kč
|
1190 Kč
|
329 Kč
|
22990 Kč
|
1990 Kč
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | Levit | R+B | 3P | 3SS | Mitas | Mitas | CST | Remerx | Arsenal | SR Suntour | |||||||||
Velikost kol | 28" | 27,5" | |||||||||||||||||
Velikost rámu | 18" | ||||||||||||||||||
Počet převodů | 1x9 | ||||||||||||||||||
Motor | Vinka E20 | Silent | |||||||||||||||||
Baterie | Levit SP2.1 630 Wh (17.5 Ah) | ||||||||||||||||||
Nabíječka | Levit 4A | ||||||||||||||||||
Displej | Vinka DC40 | ||||||||||||||||||
Rám | Alloy 6061 | ||||||||||||||||||
Vidlice | SR Suntour NEX - E25 NLO (75 mm, se zamykáním z korunky) | ||||||||||||||||||
Převodník | Spec NW (170 mm, 44 z.) | ||||||||||||||||||
Přehazovačka | Shimano Altus M2000 | ||||||||||||||||||
Řazení | Shimano Altus M2000 | ||||||||||||||||||
Kazeta / volnokolečko | S-Ride M300 (11 - 36 z.) | ||||||||||||||||||
Řetěz | KMC X9 | ||||||||||||||||||
Brzda | Shimano MT200 (180 mm disc) | ||||||||||||||||||
Náboj přední | Formula DC-20LW | ||||||||||||||||||
Náboj zadní | Formula DC-22LW | ||||||||||||||||||
Ráfek | Remerx Rocky Disc (622 x 22 mm) | ||||||||||||||||||
Pláště | CST Sensamo Master 28 x 1,75" (47 - 622) | ||||||||||||||||||
Pedály | Alloy | ||||||||||||||||||
Gripy | Velo Ergo Lock-on | ||||||||||||||||||
Řidítka | Spec Phase 31,8 x 700 mm | ||||||||||||||||||
Představec | Spec stavitelný 105 mm | ||||||||||||||||||
Hlavové složení | Spec (semi-integrované, prům. ložiska) | ||||||||||||||||||
Sedlovka | Spec Phase 30,9 x 350 mm | ||||||||||||||||||
Sedlo | Selle Royal 1405 DRN | ||||||||||||||||||
Barva | Džungle | šedá | černá | černá | černá | ||||||||||||||
Objem | 0,5 L | ||||||||||||||||||
Poznámka | zelené víčko | Soustružené brzdové plochy | Pro rámovou baterii | ||||||||||||||||
Délka | 119 mm | 121,5 mm | |||||||||||||||||
Vestavěná šířka | 68 mm | 68 mm | |||||||||||||||||
Levá strana - A | 32 mm | 32 mm | |||||||||||||||||
Střed - B | 52 mm | 52 mm | |||||||||||||||||
Pravá strana - C | 35 mm | 37,5 mm | |||||||||||||||||
Hmotnost | 184 g | 187 g | 90 g | 295 g | 790 g | 585 g | |||||||||||||
Rozměr | 7 x 1 3/4 | 12 1/2 x 1,75 x2 1/4 | 29 x 2,25 | 28/29" | |||||||||||||||
Typ | drát | drát | drát | ||||||||||||||||
Huštění | 35 PSI | 250 kPa | |||||||||||||||||
Alternativní rozměr | 47-203 | 57-622 | |||||||||||||||||
Nosnost | 36 | ||||||||||||||||||
Hustota kordu | 27TPI | ||||||||||||||||||
Materiál | AL | ||||||||||||||||||
Použití | Trek | DH | |||||||||||||||||
Počet děr | 36 | ||||||||||||||||||
Šířka ráfku | 24 mm | ||||||||||||||||||
Vnitřní šířka | 19 mm | ||||||||||||||||||
Výška | 20 mm | ||||||||||||||||||
Nýt | NE | ||||||||||||||||||
Spoj | Dvojitě fixovaný spoj | ||||||||||||||||||
Ventilek | AV | ||||||||||||||||||
Model | RUX38 | ||||||||||||||||||
Modelový rok | 2018 | ||||||||||||||||||
Zdvih | 200 mm | ||||||||||||||||||
Boost osa | ANO | ||||||||||||||||||
Průměr osy | 20 mm | ||||||||||||||||||
Osa | QR | ||||||||||||||||||
Průměr vnitřních nohou vidlice | 38 mm | ||||||||||||||||||
Uchycení brzdy | Postmount disc | ||||||||||||||||||
Maximální průměr kotouče | 203 mm | ||||||||||||||||||
Nastavení pružení | tlak vzduchu | ||||||||||||||||||
Tlumení | R2C2 - PCS | ||||||||||||||||||
Nastavení komprese | ANO - (low & high speed) | ||||||||||||||||||
Nastavení odskoku | ANO - (low & high speed) | ||||||||||||||||||
Uzamykání vidlice | NE | ||||||||||||||||||
Vnější nohy | MG | ||||||||||||||||||
Typ sloupku | AHEAD tapered | ||||||||||||||||||
Délka sloupku | 244 mm | ||||||||||||||||||
počet konektorů | 3 | ||||||||||||||||||
Napětí | 36V | ||||||||||||||||||
Maximální proud | 14A | ||||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |