Zboží k porovnání
Zpět | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat | odebrat |
Cena |
369 Kč
1490 Kč-75%
|
939 Kč
1819 Kč-48%
|
859 Kč
1819 Kč-53%
|
14 Kč
|
65 Kč
|
119 Kč
|
118 Kč
|
299 Kč
|
269 Kč
|
299 Kč
|
140 Kč
|
619 Kč
|
899 Kč
|
269 Kč
|
839 Kč
|
829 Kč
|
135 Kč
|
295 Kč
|
503 Kč
|
351 Kč
|
709 Kč
|
378 Kč
|
2190 Kč
|
219 Kč
|
199 Kč
490 Kč-59%
|
250 Kč
|
429 Kč
|
619 Kč
|
429 Kč
|
1399 Kč
1799 Kč-22%
|
558 Kč
|
97 Kč
220 Kč-56%
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Výrobce | 34R | DSI | CST | Mitas | ODI | ODI | ODI | Arsenal | Arsenal | Goliáš | ZOOM | SR Suntour | SR Suntour | SR Suntour | Prowheel | 34R | ||||||||||||||||
Materiál | Alu 7075 T6 CNC | Al | Al | AL | CNC Al 7075 T6 | |||||||||||||||||||||||||||
Typ | funguje vlevo i vpravo | trojpřevodník | trojpřevodník | trojpřevodník | trojpřevodník | 20" | ||||||||||||||||||||||||||
Poznámka | Kladkový systém bez pružiny, 1 nebo 2 lanka, doporučujeme lanka 34R CLITO 1.5mm. | MADE IN USA | MADE IN USA | MADE IN USA | obsahuje koncovky řidítek a samolepící dokončovací pásky | utahování > 8 mm imbus klíč. | ||||||||||||||||||||||||||
Hmotnost | 65 g | 151 g | 82 g | 95 g | 95 g | 790 g | 765 g | 99 g | 968 g | 940 g | 968 g | 1618 g | 22 g | |||||||||||||||||||
Barva | stříbrná | červená | červená | fialová | černá | černá | bílá | černá | stříbrná | černá | stříbrná | černá | stříbrná | černá | ||||||||||||||||||
Alternativní rozměr | 406-37/54 | 48/54-584 | 622-18/23 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rozměr | 20 x 1,75-2,1 | 27,5 x 1,9-2,25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ventilek | AV 35 mm | FV 48 mm | FV 47 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Balení výrobku | OEM | Baleno v krabičce | Baleno v krabičce | |||||||||||||||||||||||||||||
Model | "O" | Longneck ST | Longneck ST | |||||||||||||||||||||||||||||
Délka | 145 mm | 145 mm | 145 mm | 190 cm | 350 mm | |||||||||||||||||||||||||||
Vnější průměr | 30 mm | 30 mm | 30 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr řidítek | 22,2 mm | 22,2 mm | 22,2 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Lock-On objímky | Ne | Ne | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Koncovky řidítek | Ano | Ano | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka | 25 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Výška | 3 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Průměr sedlovky | 27,2 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Označení | XCC-T202 | XCE JR T312 | XCC-T208-PBIBG | MPL 651 | ||||||||||||||||||||||||||||
Počty zubů | 42-32-22 | 42-34-26 | 48-38-28 | 42-32-24 | ||||||||||||||||||||||||||||
Velký převodník | FE 42 z. | FE černý 42 z. | FE černý 48 z. | Al 42 z. | ||||||||||||||||||||||||||||
Střední převodník | FE 32 z. | FE černý 34 z. | FE stříbrný 38 z. | Fe 32 z. | ||||||||||||||||||||||||||||
Malý převodník | FE 22 z. | FE černý 26 z. | FE stříbrný 28 z. | Fe 24 z. | ||||||||||||||||||||||||||||
Kliky | Al 152 mm | Al 160 mm | Al 170 mm | Al 175 mm | ||||||||||||||||||||||||||||
Osa | 4-hran | 4-hran | 4-hran | Integrovaná | ||||||||||||||||||||||||||||
Závit | 9/16" | 9/16" | 9/16" | 9/16" | 25 x 1,5 mm | |||||||||||||||||||||||||||
Obsah balení | L+P klika, 2x prachovka | L+P klika, 2x prachovka | L+P klika, osa BB BSA 73+, klíč na pojistnou matici | |||||||||||||||||||||||||||||
Kryt převodníku | černá | ANO | NE | |||||||||||||||||||||||||||||
Doporučená délka osy | 120 mm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Řetězová linka | 48 mm | 50 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kompatibilita | 10 speed | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ložiska | BSA 73+ | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ráfek | 406-21, Al, jednostěnný | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dráty | 2 mm pozink | |||||||||||||||||||||||||||||||
Náboj zadní | torpédo 36 děr | |||||||||||||||||||||||||||||||
Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit | Koupit |